sobota, 3 września 2016

„Możemy sobie nie zdawać sprawy czym są nasze najgłębsze myśli, ale możemy dostrzec o czym myśleliśmy, przyglądając się działaniom jakie podjęliśmy.” Sekret
            Nazywam się Magdalena Koch – Wilk , jestem psychoterapeutką, coachem, trenerem NLP. Specjalizuję się w rozwoju osobistym. Prowadzę indywidualne sesje terapeutyczne i coachingowe.
            Moim celem jest wspierać Ciebie w zdobywaniu wiedzy, umiejętności i narzędzi ,a Ty dzięki temu nabierzesz pewności siebie i zaczniesz aktywnie uczestniczyć w procesie osiągania wyznaczonych celów i zyskasz większą motywację w różnych dziedzinach swojego życia.
Cieszy mnie poszukiwanie nowych rozwiązań i podchodzenie w sposób proaktywny do zasobów ludzkich. Z ogromną pasją i uważnością pogłębiam swoją wiedzę i umiejętności związane
z rozwojem ludzi. Towarzyszę w rozwijaniu potencjału, nowych strategii zachowań, podróży dla wszystkich tych, którzy pragną zmiany w swoim życiu, poszukują nowych wrażeń i radości
z każdej chwili.
            Dla mnie najważniejszy jest człowiek ze wszystkimi swoimi znakami zapytania, poszukiwaniem siebie wewnątrz i na zewnątrz, dążący do osiągnięcia równowagi, lubiący zmiany, wyjście ze strefy komfortu, nastawiony na osiąganie celów. Cenię ludzi, kocham ludzi i mam zamiar pomagać im jak najdłużej.

Pozdrawiam, Magda,

Twórczy Projekt




           Myśli, Słowa i Czyny tworzą Świat w jakim żyjemy , więc to o czym myślisz teraz ma wpływ na to jak będzie wyglądało Twoje jutro. Tak więc zacznij myśleć o życiu takim ,jakim chcesz żeby było. Porzuć wszystkie negatywne myśli i wyobrażenia o sobie i innych , wtedy dokonasz tego czego pragniesz." - Kasia Wachowska.
            Jestem świadomą.  szczęśliwą , kobietą, matką , która kocha ludzi i życie samo w sobie, ale nie było tak zawsze.......  .
              Doświadczyłam wiele i teraz wiem że te doświadczenia nie były ani dobre ani złe.Teraz wiem ,że były po to abym mogła się rozwijać.:)
            Nazywam się Katarzyna Wachowska -
prowadzę treningi personalne dopasowane indywidualnie do każdej osoby.
 Jestem Trenerem  Kinezyprofilaktyki- Terapii Ruchem. Jestem Studentką II roku  Szkoły Jogi według B.K.S Iyengar u Agaty Biernat oraz ukończyłam dwa stopnie Reiki- metody pracy z Życiową Energią.
            Poprzez pracę z ciałem fizycznym , mentalnym i duchowym  pomagam ludziom osiągać ich  cele.  Ponieważ traktuję istotę ludzką holistycznie to wiem ,że praca na wielu poziomach daje najlepsze  efekty i  możliwość dalszego rozwoju.
            Stworzyłyśmy wraz Magdą  bloga o nazwie ,,Twórczy Projekt",  aby pomagać ludziom, dzielić się  zdobytą wiedzą i doświadczeniem  z pasją , miłością i zaangażowaniem.

Pozdrawiam Kasia
Twórczy Projekt 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz